Kalender: Kommande evenemang

Återställ sökning
  • Solenergi

Solenergi - är det lönsamt?

fredag 26 april 2024 12:00-13:30

Solenergi – är det lönsamt? Billy Jernberg, mycket kunnig inom området ger oss fakta i målet kring vårt elsystem och hur solenergi kan bidra. Billy är därtill fd rotarian.

Soldathemmet Billy Jernberg
  • Fredrik Kjos

Fredrik Kjos och hans vision

fredag 3 maj 2024 12:00-13:30

Nu halvvägs in på sin andra mandatperiod besöker Fredrik sin klubb för att berätta om sin vision för Upplands-Bro. Som uppväxt i kommunen har Fredrik med sig både historia och framtid i sitt uppdrag som kommunstyrelsens ordförande (KSO). Kommer även finnas tid för några frågor.

Soldathemmet Fredrik Kjos

Arena Järfälla

fredag 17 maj 2024 12:00-13:30

Ove Rikardsson, legendarisk näringslivsprofil längs E18, har av Järfällas KSO och näringslivsdirektör fått i uppdrag att dra igång Arena Järfälla - mötesplatsen & nätverket för det lokala näringslivet. Spännande för oss i Upplands-Bro att höra om detta! Välkomna till detta samarrangemang med Fö...

Soldathemmet Ove Rickardsson, projektledare Arena Järfälla
  • Kommunpolis Magnus Nilsson

Polisen & Upplands-Bro

fredag 24 maj 2024 12:00-13:30

Vår egen kommunpolis Magnus Nilsson uppdaterar oss om läget just nu. Vart är vi på väg? Åt rätt håll eller rakt åt skogen? Vi får också höra om det nya projektet GVI - Gruppvåldsintervention.

Soldathemmet Kommunpolis Magnus Nilsson
Visa 1 - 4 av 4 4