Kalender: Kommande evenemang

• Idrottsledarakademin

Idrottsledarakademin - mentorskap

fredag 5 april 2024 12:00-13:30

Marie-Louise Ståby är initiativtagare till Idrottsledarakademin i Upplands-Bro. Den vänder sig till unga 14 - 18 år som vill utveckla sitt ledarskap inom idrotten och föreningslivet. Visst kan väl vi rotarianer vara med som mentorer?

Soldathemmet Marie-Louise Ståby
  • Anna Pilebro

Anna Pilebro - Broskolans hopp?

fredag 12 april 2024 12:00-13:30

Anna Pilebro har många års erfarenhet från skolvärlden, vilket kommer väl till pass när hon sedan i somras tagit över rektorsstolen i Broskolan. För henne är undervisning, trygghet och samverkan med lokalsamhället viktiga hörnpelare. Hör henne berätta om sina erfarenheter och mål!

Soldathemmet Anna Pilebro
  • Fredrik Kjos

Fredrik Kjos och hans vision

fredag 3 maj 2024 12:00-13:30

Nu halvvägs in på sin andra mandatperiod besöker Fredrik sin klubb för att berätta om sin vision för Upplands-Bro. Som uppväxt i kommunen har Fredrik med sig både historia och framtid i sitt uppdrag som kommunstyrelsens ordförande (KSO). Kommer även finnas tid för några frågor.

Soldathemmet Fredrik Kjos
Visa 1 - 3 av 3 3